-
Jaroslav Smolka:
Prostory pro hudbu v PrazeStati a studie -
Jaroslav Rybář:
Virtuální prostor při nahrávání umělecké hudbyStati a studie -
Miloš Hons:
Několik úvah nad "prostorovostí" hudebních strukturStati a studie -
Václav Syrový:
Akustický pohled na časoprostorový fenomén hudbyStati a studie -
Vlastislav Matoušek:
Prostor tolerance intonačních odchylek ladění gamelanu v LiběchověStati a studie -
Vladimír Tichý:
Harmonické poleStati a studie -
Jaroslav Smolka:
Ke specifikaci pojmů barva a témbr v hudběStati a studie -
Václav Syrový:
Výchozí teorie barvy zvuku a jejich současná akustická interpretaceStati a studie -
Vladimír Tichý:
Pojednání barvy zvuku hudební teorií a její místo v soustavě současných hudebněteoretických disciplínStati a studie -
Miloš Hons:
Témbr pěveckého sboruStati a studie -
Roman Dykast:
Chromatika jako barevný protiklad diatonikyStati a studie -
Alois Piňos:
Význam témbrů pro soudobého skladateleStati a studie -
Ivan Kurz:
K projektu zamýšlené publikace o instrumentaciStati a studie -
Otomar Kvěch:
Zvuk jako předmět, nebo zprostředkovatel hudebního sdělení?Stati a studie -
Vlastislav Matoušek:
Formotvorná úloha témbru v etnické hudběStati a studie -
David Bidlo:
Problematika zápisu sónické složky honkjokuStati a studie -
Dan Dlouhý:
Tvorba speciálních hudebních nástrojů – výtvarných objektů – a některé možnosti jejich kompozičního využitíStati a studie -
Dalibor Demel:
Mezi hudbou a výtvarným uměním – Svatopluk Havelka a Hieronymus BoschStati a studie