-
Lukáš Matoušek:
Calcastrum. Pokus o identifikaci hudebního nástroje z traktátu Pauli Pauliriny de PragaStati a studie -
Veronika Hyksová:
Georg Friedrich Händel a hudební provoz v Londýně v 18. stoletíStati a studie -
Jaroslav Smolka:
Zrcadlová forma jako originální přínos 20. století do tradiční soustavy hudebních foremStati a studie -
Martin Erdmann:
Cage selon Metzger für Heinz-Klaus Metzger zum 60. GeburtstagStati a studie -
Jaroslav Šťastný:
John Cage – Usměvavý Frankenstein? (část 1)Stati a studie -
Iva Oplištilová:
Nelineární čas v post-cageovské hudběStati a studie -
Božena Brodská:
Choreografie jako vyvážená kompozice dramatu a virtuozity – U příležitosti sta let od smrti světového choreografa Maria PetipyStati a studie -
Lucie Dercsényiová:
Tanec v hudbě Bohuslava Martinů – baletní tvorbaStati a studie
-
Jaromír Havlík:
Tvorivý odkaz Eugena Suchoňa v kontexte miesta, doby, vývoja a diela vrstevníkov
Recenze -
Dorota Gremlicová:
26. sympozium Study Group on Ethnochoreography při ICTM
Festivaly a konference -
Helena Kazárová:
Florentské kolokvium o vztahu tance a kostýmu
Festivaly a konference -
Petra Dotlačilová:
Mezinárodní konference o Jeanu-Georgesovi Noverrovi
Festivaly a konference -
Vladimír Tichý:
Můj Sommer
Mimo rubriky -
Ladislava Petišková:
Pocta Ladislavu Fialkovi
Mimo rubriky -
Dorota Gremlicová, Jaromír Havlík, Vladimír Tichý:
Úvodník čísla 1/2010
Mimo rubriky